Newsletter

Wizyty
Dziś: 11Wszystkie: 174362

REKLAMA

 

Sponsoring

 

 

                 Sponsoring - czym jest

 

Sponsoring nie ma nic wspólnego z działalnością charytatywną, nie należy go utożsamiać z darowizną polegającą na bezpłatnym, jednostronnym przysparzaniu komuś korzyści.

Sponsoring to umowa wzajemnej korzyści - na stałe wpisana już warunki gospodarki rynkowej. Sponsor angażuje się w dane przedsięwzięcie, przedewszystkim ze względu na spodziewany wzrost jego prestiżu, renomy i popularności. Celem działań sponsoringowych jest budowanie trwałych pozytywnych relacji z konsumentami, budowanie świadomości marki i jej reputacji, co w długofalowej strategii firmy przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

 

 

                 Jak to się dzieje

 

Rajdy Samochodowe są idealnym nośnikiem reklamowym. Otoczenie Rajdu, Start, Meta, Park Serwisowy, poszczególne miejsca na odcinkach specjalnych przyciągają dziesiątki tysięcy widzów. Ekspozycja reklamy w tych miejscach daje 100% gwarancję zetknięcia się widza z nazwą marki, usługi lub produktu.

Zapraszane do współpracy czołowe media ogólnopolskie takie ja TVP Sport, TVN TURBO, Polsat Sport, TV4, Radio Eska, Radio RMF FM, Polskie Radio, Radio ZET i inne, które skutecznie przy relacjonowaniu  Mistrzostw Polski promują również markę, produkty lub usługi Sponsorów.  

Ponadto Obecność Mediów umożliwia kontakt z reklamą również widzom bezpośrednio nie uczestniczącym w imprezie co jest nie wymierną wartością dodaną. Relacje, zdjęcia, spoty oglądane są przez widzów i kibiców przez bardzo długi czas, często przez lata.  

Z badań i wieloletnich doświadczeń AZK, a sięgają one lat ’60 ubiegłego wieku wynika, że największą grupą widzów, kibiców Sportów Samochodowych są ludzie w wieku od 24 do 45 lat, zamożni, mobilni i czynnie korzystający z ofert produktów ogólnie dostępnych i usług.

                

 

                 Kto może być sponsorem

 

Sponsor błędnie utożsamiany jest z wielkością firmy. W warunkach rynkowych każdy może być sponsorem, niezależnie od formy prawnej. W zależności od zaangarzowania można być Sponsorem Tytularnym, Sponsorem Głównym czy sponsorem przedsięwiecia. Kupując nawet "cegiełkę" również mała firma może uczestniczyć w przedsięwięciu, reklamować swoje produkty.

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sponsorską 23 Rajdu Dolnośląskiego.

Dział Promocji i Reklamy

Napisz azk98@o2.pl

lub dzwoń 790 265 189